Twój zakres obowiązków
- Koordynacja i raportowanie kampanii marketingowych
- Monitorowanie i raportowanie działań promocyjno-reklamowych
- Opis faktur w systemie - rozliczenie kampanii
- Współpraca z Pionem Marketingu, Handlowym i innymi działami Firmy przy realizacji działań marketingowych
- Inne zadania zlecane przez przełożonego i Dyrektora Pionu
Nasze wymagania
- Około roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- Wykształcenie wyższe na kierunkach dziennikarstwo, marketing, zarządzanie lub pokrewnych
- Zdolność do zarządzania wieloma projektami w jednym czasie
- Doświadczenie zdobyte w obszarze planowania i zakupu mediów lub marketingu
- Umiejętność budowania relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
To oferujemy
- Pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wsparcie zespołu profesjonalistów
- Pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking)
- Pracę w nowoczesnym biurze, zlokalizowanym w dobrze skomunikowanej części Warszawy
- Możliwość rozwijania pasji sportowych w wewnątrzfirmowym Klubie Biegacza lub Klubie Rowerzysty
