MOC naszej pracy:
- Zarządzanie ruchem Klientów
- Zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń
- Edukacja Klienta z kanałów zdalnych
- Prezentowanie produktów i usług bankowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (mobile, internet).
- Edukowanie Klienta w zakresie samoobsługi bankowości internetowej i mobilnej
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowych
- przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientami
- otwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu oraz chęć rozwoju
- ważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasją
MOC naszej oferty:
- umowa o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe
- ciekawe i strategiczne projekty wsparcie zespołu, otwartość, docenianie
- atrakcyjny system motywacyjny
- oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach
- prywatna opieka zdrowotna
- system kafeteryjny i karta Multisport
- wydarzenia i aktywności wellbeingowe
- wsparcie dla rodziców
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami
Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
