baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Santander Bank Polska logo

Santander Bank Polska

Opiekun relacji z klientem

Warszawa
Finanse
Praca
Warszawa
Finanse
Praca
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

MOC naszej pracy: 


  • Zarządzanie ruchem Klientów  
  • Zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń  
  • Edukacja Klienta z kanałów zdalnych 
  • Prezentowanie produktów i usług bankowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (mobile, internet). 
  • Edukowanie Klienta w zakresie samoobsługi bankowości internetowej i mobilnej 

  

Nasze oczekiwania: 


  • doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowych 
  • przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientami 
  • otwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu oraz chęć rozwoju 
  • ważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasją 

  

MOC naszej oferty


  • umowa o pracę 
  • wewnętrzne programy rozwojowe 
  • ciekawe i strategiczne projekty  wsparcie zespołu, otwartość, docenianie 
  • atrakcyjny system motywacyjny 
  • oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach 
  • prywatna opieka zdrowotna 
  • system kafeteryjny i karta Multisport 
  • wydarzenia i aktywności wellbeingowe 
  • wsparcie dla rodziców 
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami 

  

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami

Santander Bank Polska

Relacje z rekrutacji
Finanse / Bankowość, Internet / IT / Nowe Technologie, Obsługa Klienta
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Opiekun relacji z klientem