TWOJE ZADANIA:
Współtworzenie i wdrożenie strategii SEM z uwzględnieniem ruchu z SEO i PPC w wyszukiwarce
Tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads oraz TikTok Ads oraz kampanii retargetingowych
Współpraca z zespołem developerów w zakresie optymalizacji stron www w celu intensyfikacji rezultatów z działań SEO i SEM
Kooperacja z zespołem odpowiedzialnym za firmowe kanały social media w zakresie rekomendacji i best practices
Przygotowanie analiz i raportów podsumowujących prowadzone działania
Regularne monitorowanie i analizę działań konkurencji
Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych z nich
WYMAGANIA:
Minimum rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM
Biegła obsługa Google Ads oraz Meta Ads
Znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs, Senuto czy Semstorm na bardzo dobrym poziomie
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Swobodne posługiwanie się pakietem MS Office
Mile widziane:
Wcześniejsza praca w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych oraz w sektorze B2B z wykorzystaniem działań SEM na rynku międzynarodowym
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn Ads
BENEFITY DLA CIEBIE:
Great Place to Work
Stabilna sytuacja finansowa
Kontrakty z globalnymi markami
Centrum szkoleń wewnętrznych
Wielu ekspertów, od których możesz się uczyć
Otwarty i dostępny zarząd
Profit sharing
Program Sponsoringu Pasji
Cykliczne imprezy i wyjazdy integracyjne
Komfortowe i dobrze wyposażone biura
Aplikacja MySii
Opieka medyczna
