baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
SPORTWIN Group logo

SPORTWIN Group

Praktyki w dziale kontaktu z klientem

Poznań
Obsługa klienta
Praktyka / Staż
Poznań
Obsługa klienta
Praktyka / Staż
Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

SportWin Group – firma realizująca liczne projekty sportowe, takie jak:

  • Akademia Piłkarska Reissa
  • Akademia Piłkarska Falubaz
  • Akademia Piłkarska Stal Gorzów
  • Sportujmy.pl
  • Sportowe Przedszkole
  • FootballPro.pl

Poszukujemy do współpracy kreatywnych i zmotywowanych studentów/studentek do odbycia praktyk!


Opis stanowiska:

Jeśli interesuje Cię praca z klientem i chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze w dynamicznej organizacji sportowej, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!


Firma SportWin Group poszukuje praktykantów do jednego ze swoich projektów – Akademii Piłkarskiej Reissa w dziale obsługi klienta. Będziesz mieć szansę pracować w młodym i przyjaznym zespole i uczyć się profesjonalnej obsługi klienta!


Zakres obowiązków:
  • Obsługa zapytań mailowych i telefonicznych od rodziców i zawodników.
  • Udzielanie informacji na temat zapisów, opłat i organizacji treningów.
  • Współpraca z innymi pracownikami grupy w celu rozwiązywania problemów klientów.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji.
  • Wspieranie działań na rzecz promocji projektów.

Mile widziane:
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy z ludźmi.
  • Cierpliwość, profesjonalizm i uprzejmość w kontaktach z klientami.
  • Dobra organizacja pracy i dokładność.

Oferujemy:
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb.
  • Zdobycie cennego doświadczenia w pracy z klientem.
  • Praca w młodym i dynamicznym zespole.
  • Możliwość długoterminowej współpracy i referencje po zakończeniu praktyk.
  • Konkretną opiekę nad realizacją zadań.

SPORTWIN Group

Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Praktyki w dziale kontaktu z klientem