baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Stora Enso logo

Stora Enso

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ostrołęka
Obsługa klienta
Praca
Ostrołęka
Obsługa klienta
Praca
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Miejsce pracy: Ostrołęka

Podstawowe zadania:

  • kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośrednia obsługa Klientów,

  • przekazywanie Klientom informacji na temat realizacji zamówień,

  • koordynacja obsługi zamówień klientów z wykorzystaniem systemów informatycznych: wprowadzanie zamówień, zakładanie indeksów, nadzór nad stanem magazynowym klientów, monitorowanie płatności,

  • współpraca ze wszystkimi działami w celu terminowego wykonania powierzonych zadań.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, lub ostatnie lata studiów

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację

  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Excel

  • doświadczenie w kontakcie z klientem (mile widziane)

  • rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne

  • znajomość systemu SAP, KIWI plan będzie dodatkowym atutem

  • praca stacjonarna w godzinach 8.00-16.00

Wybranym kandydatom oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz system nagród

  • interesującą pracę w środowisku bazującym na najwyższych międzynarodowych standardach

  • stabilne warunki zatrudnienia

  • szeroki pakiet socjalny (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, fundusz pożyczkowy, świadczenia pieniężne świąteczne i okolicznościowe, paczki dla dzieci, wycieczki, szeroka oferta szkoleń, dofinansowanie do edukacji i wiele więcej)

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj"

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.

Dane udzielone poza wymogami kodeksu pracy (imię (imiona) i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe, wskazane przez taką osobę; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia) będą przetwarzane na podstawie Twojej zgody.

W celu zarejestrowania zgody prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, które nie są wymagane przez Kodeks Pracy w celach niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Stora Enso Group. Mam świadomość, że mogę wycofać tę zgodę w dowolnym momencie, kontaktując się ze Stora Enso, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] .”

Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu, w jaki Stora Enso przetwarza Twoje dane osobowe oraz innych praw, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności: www.storaenso.com/Privacy

Stora Enso

Relacje z rekrutacji
Przemysł / Produkcja
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta