ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:
- Odpowiedzialność za rozwój oferty usług budujących Customer Value Proposition z zakresu Mobile dla Klientów Biznesowych z segmentów SOHO oraz SMB
- Opracowanie kompleksowej strategii ofertowej – od koncepcji po koordynowanie działań Go2Market, wykorzystujących wszystkie dostępne kanały komunikacji oraz sprzedaży
- Prowadzenie oraz uczestnictwo w realizacji projektów produktowych oraz marketingowych
- Współpraca z Partnerami i Dostawcami
- Koncepcja i koordynowanie działań nastawionych na budowanie świadomości ofert w określonych grupach docelowych z wykorzystaniem pełnego portfolio produktowego
- Przygotowanie materiałów marketingowych oraz CVP (Customer Value Proposition)
W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI:
- Doświadczenie w inicjowaniu oraz prowadzeniu projektów produktowych oraz marketingowych
- Kompleksowa wiedza o rynku, technologii i otoczeniu konkurencyjnym w branży informatycznej i telekomunikacyjnej, w tym transformacji cyfrowej
- Umiejętności analityczne, w tym doświadczenie w analizie danych, badaniach rynkowych oraz interpretacji wyników w celu podejmowania decyzji biznesowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Doświadczenie zdobyte w firmie telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
