TWOJE CODZIENNE ZADANIA:
Wsparcie techniczne Klienta wewnętrznego, agentów i Partnerów zewnętrznych w obszarze związanym ze sprzętem IT;
Diagnoza oraz rozwiązywanie incydentów zgłoszonych przez Klienta wewnętrznego;
Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach informatycznych i w zasobach sieciowych;
Współpraca z innymi zespołami w zakresie realizowanych zgłoszeń;
Wsparcie użytkowników w centrali oraz oddziałach;
Wsparcie procesu zarządzania sprzętem IT.
TWOJE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI:
Wykształcenie z obszaru IT;
Umiejętność rozwiązywania problemów z systemem Win10 i wyżej;
Znajomość Active Directory, narzędzi MS Office;
Znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi;
Znajomość procesu nadawania i weryfikacji uprawnień;
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem wewnętrznym;
Umiejętność pracy w zespole;
Umiejętność samodzielnego rozwiazywania zgłoszeń użytkowników;
Umiejętność analitycznego myślenia i poszukiwania nowych rozwiązań;
Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1.
SPECJALNIE DLA CIEBIE MAMY:
Współpracę w oparciu o umowę zlecenie;
Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia możliwość pracy 1 dzień zdalnie);
Pracę z najnowszymi technologiami informatycznymi;
Współpracę z doświadczonymi specjalistami z zespołu technologicznego wsparcia biznesu i nie tylko;
Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy (poprzez dostęp do platform e-learningowych);
Zniżki na produkty firmowe;
Możliwość udziału w Wolontariacie oraz wielu akcjach CSR;
Możliwość realizacji pasji w ramach istniejących 10 UNIQA Klubów (m.in. bieganie/ gry planszowe/ narty/ turystyka wysokogórska/ podróże/strzelectwo).