Copywriter
Opis relacji z rekrutacji
Z Albedo zadzwonili do mnie po dłuższym czasie. Najpierw chcieli przeprowadzić rozmowę przez telefon. Rozmowa była krótka, dosłownie trzy pytania - doświadczenie, motywacja do pracy u nich i oczekiwania finansowe. Pani, która ze mną rozmawiała, powiedziała, że drogą mailową prześlą mi zadania do wykonania. Następnego dnia rzeczywiście dostałam od nich zadania. Okazało się to wszystko dość pracochłonne, bo wymagali z jednej strony tekstu na około 2000 znaków, a z drugiej opracowania pomysłu na koncepcję marketingową łącznie z hasłami promocyjnymi. Czas na wykonanie był wystarczający, bo dali 3 dni, w tym weekend. Potem zadzwonili z zaproszeniem na rozmowę. W trakcie rozmowy pytali o samo zadanie, czemu wybrałam akurat takie rozwiązania. Chcieli też zobaczyć moje portfolio, miałam je dosłać już po rozmowie. Pytania, które zadawali, dotyczyły doświadczenia, motywacji do pracy, ukończonych studiów, zainteresowań, znajomości marketingu. Większość była bardzo ogólna, więc jak się nie ma super wiedzy, to też da się na nie odpowiedzieć na logikę