Junior Client Advisor with English
Opis relacji z rekrutacji
Byłem pod wrażeniem profesjonalizmu rekruterów i ich umiejętności zadawania trafnych pytań. Rozmowa była wymagająca, ale sprawiła, że czułem się pewnie prezentując moje kwalifikacje
Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days
Wróć do nas później!
Nasza specjalizacja
Finanse / Bankowość, Internet / IT / Nowe Technologie, Ubezpieczenia
Aon exists to shape decisions for the better – to protect and enrich the lives of people around the world. Our advanced analytics, advice, and solutions give our clients the clarity and confidence to make better decisions to protect and grow their businesses. Aon has been operating in Poland since 1992 and employs over 1,800 colleagues, mainly in Krakow and Warsaw. We are looking for new team members to join us on-site, hybrid or remotely. Aon is committed to creating a work environment where every colleague feels safe and comfortable being their authentic self, experiences a sense of belonging, is empowered to reach their full professional potential and is valued for the unique perspectives and talents they bring.
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Byłem pod wrażeniem profesjonalizmu rekruterów i ich umiejętności zadawania trafnych pytań. Rozmowa była wymagająca, ale sprawiła, że czułem się pewnie prezentując moje kwalifikacje
1 etap - rozmowa przez telefon. Pół po polsku, pół po angielsku. Dosyć standardowo - pytania o wykształcenie, obecną prace, hobby itp. 2 etap - rozmowa z native po angielsku. Miał sprawdzić na jakim poziomie znajduje się moja znajomość języka, pytania o hobby, zainteresowania, zycie codzienne. Dosyć wyraźnie mówił, bez większych problemów. testy analityczne - angielski, excel, analityczny. Dziwne, angielski jak najbardziej ok natomiast analityczny zdecydowanie za mało czasu w stosunku do zaawansowania pytań. 3 etap- rozmowa w siedzibie. Całkowicie po angielsku. Tego się nie spodziewałam. Dwie rozmówczynie, jedna polka druga obcokrajowiec. Obydwie na stanowisku managera. Pytania dość skomplikowane, o to jakie mogą być zagrożenia dla firmy w Polsce, dlaczego aplikowałam na takie stanowisko a nie inne, moje doświadczenia związane z pracą w zespole, moja motywacja do pracy, specyfika obecnej pracy itp całość trwała ponad 60 min.
Dosyć długa rekrutacja, bo kilkuetapowa. Najpierw wysłałem CV, oddzwonili i to była pierwsza część. Pytali mnie przez telefon o takie oczywiste rzeczy, czyli jakie mam doświadczenie, jakie są moje wady i zalety, dlaczego zgłosiłem się właśnie do nich… I częściowo było to po angielsku, ale poziom dla mnie nie był bardzo trudny. Potem miałem testy specjalistyczne, które dotyczyły obsługi programów. Tutaj nie było już tak prosto, bo było parę skomplikowanych zadań, a czasu dali. Ale jakoś się jednak udało. I na koniec to już była taka klasyczna rozmowa, ale też w dużej mierze po angielsku. Na pewno była trudniejsza niż ta przez telefon. Szczegółowo przeczytali moje CV i nawiązywali głównie do niego. Pytań było bardzo dużo i trwało to wszystko długo. A poruszane tematy to znowu doświadczenie, motywacja, co mi się podobało w poprzedniej pracy a co nie i dlaczego, jak sobie wyobrażam pracę dla nich itp., trudno było to wszystko spamiętać. Także ogółem łatwo nie było, ale dało się jakoś przez to przebrnąć. Ale znajomość angielskiego w Aonie to konieczność.
Odkryj wszystkie oferty pracy dostępne na naszym portalu
Zobacz wszystkie