baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Logo ARMATIS Polska

ARMATIS Polska

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

Doradztwo / Konsulting, Obsługa Klienta, Telekomunikacja

Armatis to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem :) Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość. Jako contact center realizujemy projekty poprzez komunikację telefoniczną, mailową oraz chaty. Dynamicznie się rozwijamy, co oznacza, że masz realne szanse na rozwój kariery i awans w strukturach firmy. Pracujemy w zgranym zespole, gdzie każdy wspiera się nawzajem. Rozumiemy, że życie jest pełne różnych zobowiązań, dlatego oferujemy elastyczne godziny pracy. Pracując z nami nie musisz martwić się że nie posiadasz doświadczenia! Oferujemy kompleksowe szkolenia, które pozwolą Ci rozwinąć swoje zdolności komunikacyjne i techniczne na najwyższym poziomie.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw ARMATIS Polska

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4.5

Ogólna ocena

2

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Specjalista ds. Customer Care z językiem obcym

Recruitment report job category Sprzedaż iconSprzedażPraca
4
Data i miejsce rozmowygrudzień 2023
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKatowice


Opis relacji z rekrutacji

Firma zadbała o pozytywne doświadczenie kandydata. W trakcie rozmowy rekrutacyjnej czułem, że moje zainteresowania i cele były brane pod uwagę.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Case study
Rozmowa w języku obcym

Pytania z rekrutacji

1Dlaczego zdecydowałeś się aplikować na to stanowisko?

Dodano2.03.2024

Konsultant

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowywrzesień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo normalna sympatyczna rozmowa, która trwała gdzieś ponad pół godziny. Tak mniej więcej, bo nie patrzyłam dokładnie na zegarek. Trochę się stresowałam, ale później się okazało, że nie ma czym. Podczas tej rozmowy zadawali mi pytania o wcześniejsze doświadczenie czym się zajmowałam i co mi się podobało a co nie w tej pracy, jakie miałam konkretnie obowiązki i czemu już tam nie pracuję. Dlaczego zdecydowałam się na obsługę klienta/call center, czy wiem z czym się ta praca wiąże i jakie mam oczekiwania. Pod koniec mała scenka sprzedażowa o ile tak można to nazwać. Miałam udawać rozmowę z klientem. Nic trudnego :)


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano2.12.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Tutaj pracujemy

Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa