Customer Support Service
Opis relacji z rekrutacji
Rekrutacji do AVSystem nie wspominam źle, ale na ostatnim etapie trochę negatywnie mnie zaskoczyli. Ale po kolei. Wysłałem CV na stanowisko Customer Support Service. Najpierw czekały mnie dwie rozmowy telefoniczne. Pierwsza dotyczyła podstaw wiedzy technicznej. Kolejna była sprawdzeniem sprawności mojego angielskiego. Poszło mi dobrze. Później czekał mnie trzeci etap. (nie wiem, czy jest ich więcej w moim przypadku był to ostatni) Zostałem zaproszony na rozmowę do biura firmy. Jednak ta rozmowa mało przypominała rozmowę, była bardziej sprawdzianem wiedzy. Kiepsko wspominam pytania. Totalnie wykładałem się na niektórych. Część z nich wykraczała poza dziedzinę stanowiska, na które aplikowałem. Myślę, że to niezbyt czyste zagranie. Albo szukają kogoś tak wszechstronnego, albo powinni popracować nad zakresem wiedzy, jakiej wymagają od kandydatów. Poza tym niemiłym zaskoczeniem na koniec, rekrutacja jak każda inna.