Doradca Klienta Biznesowego
Opis relacji z rekrutacji
Pierwsza rozmowa z działem HR odbywała się przez telefon. Trwała około 30 minut, dlatego najpierw zadzwonili, żeby się umówić na odpowiedni dzień i godzinę. Zresztą uważam to za bardzo profesjonalne podejście, bo wiadomo, że nie każdy może mieć czas na pół godziny gadania w danej chwili. Rozmowa telefoniczna dotyczyła zweryfikowania CV, czyli pytania opierały się głównie na udzielaniu szczegółowych informacji na temat wykształcenia, doświadczenia, znajomości angielskiego i obsługi programów. Zanim skończyliśmy rozmawiać, pani mnie poinformowała, że proszą o wypełnienie formularza online. Formularz miał podobno zbadać moje predyspozycje zawodowe. Rozmowa druga odbywała się już w firmie. Początek to opowiadanie o codziennym funkcjonowaniu placówki i o warunkach zatrudnienia. Następnie potencjalny szef zadawał mi pytania merytoryczne, dotyczące mojej wiedzy o zasadach sprzedaży czy negocjowania. Zresztą na koniec miałem z nim negocjować jak z klientem.