Doradca Klienta
Opis relacji z rekrutacji
Warto sobie najpierw poczytać co piszą o rekrutacji u siebie na stronie. Mi to pomogło chociaż mieli tam opisane więcej etapów niż rzeczywiście później było. Z drugiej strony lepiej wiedzieć co mogą jeszcze zrobić. To tak: u mnie 1. wysłanie CV 2. rozmowa z panią z Departamentu Zasobów Ludzkich (nie zapamiętałem, ale sprawdziłem to u nich na stronie skąd ta kobieta była ;) 3. rozmowa z menadżerem Pytania na obu rozmowach się trochę powtarzały. Np. oboje pytali o doświadczenie na call center i czemu zrezygnowałem z pracy wcześniej. Czy szukam raczej czegoś na stałe czy tylko na jakiś czas. Czy mogę pracować na cały etat bez problemu. Czy lubię rozmawiać z ludźmi. Czy - i tu trochę śmiechu - umiem obsługiwać komputer. Miałem też sprzedać podczas drugiej rozmowy długopis