Logo Currency One

Currency One

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

<p>Currency One SA to firma zajmująca się wymianą walut online. Przedsiębiorstwo powstało w 2009 roku jako Walutomat, a od 2010 roku zaczął działać dodatkowo Internetowykantor.pl. Oba serwisy zostały połączone w roku 2013 - obecnie zatrudniają ponad 100 pracowników.</p>

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw Currency One

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4.3

Ogólna ocena

3

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Pracownik ds. rozliczeń i administracji

Recruitment report job category HR iconHRPraca
4
Data i miejsce rozmowylistopad 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiPoznań


Opis relacji z rekrutacji

Rekrutacja skupiła się na jednej rozmowie. Jako takiej weryfikacji umiejętności nie było. Była wyłącznie rozmowa na ich temat. Co mam dokładnie na myśli - pytania o obsługę EXCELA i doświadczenie. Z powodu wymagań coś w tym guście zakładałam. Więcej było rozmowy na mój temat niż informacji przekazanych od ludzi z Currency. Też więcej było o miękkich umiejętnościach niż konkretnej wiedzy albo informacjach na mój temat. Mi taki sposób rozmawiania odpowiadał. Tyle że nie wiem czy tak się powinno prowadzić rekrutacje. Odzew po zakończeniu rekrutacji był.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano19.12.2016

Konsultant Biura Obsługi Klienta

Recruitment report job category Support iconSupportPraca
5
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiPoznań


Opis relacji z rekrutacji

Nie miałam żadnych założeń jak szłam na rozmowę do Currency One, niczego się nie spodziewałam po prostu chciałam mieć dobre nastawienie do tego. To chyba był dobry sposób, bo dzięki temu nie stresowałam się na rozmowie. Częściowo na pewno wynikało to z podejścia do mnie to znaczy z niestresującej atmosfery. Padły pytania związane z: a) poprzednią pracą na call center b) obsługą komputera i internetu c) cechami osobowości potrzebnymi w tej pracy d) dyspozycyjnością oraz oczekiwaniami e) znajomością języków obcych f) chęcią do nauki i rozwoju. Jak widać normalne rzeczy :)


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano7.11.2016

IT Helpdesk

Recruitment report job category IT iconITPraca
4
Data i miejsce rozmowylistopad 2014
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiPoznań


Opis relacji z rekrutacji

Wysłałem CV i miałem rozmowę w Currency One. Wcześniej pracowałem na helpie 2 lata, więc myślałem, że bez problemu się dostanę. Zwłaszcza, że oni nawet nie chcieli doświadczenia tylko "chęć do nauki". Jak już zobaczyli moje CV to pytali gdzie wcześniej pracowałem, co robiłem i czym się ta firma tak ogólnie zajmowała. Miałem powiedzieć o dyspozycyjności czy mogę pracować na cały etat znajomości systemu windows czy lubię pracować zespołowo jak sobie radzę z wyszukiwaniem informacji w internecie czy trafiłem wcześniej na problem, którego nie wiedziałem jak rozwiązać i jak się wtedy zachowałem Firma zasługuje na dobrą opinię bo jak obiecują, że się odezwą jak wynik to tak robią


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano12.02.2015
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo Currency One
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji