1st Level Support
Opis relacji z rekrutacji
Wydawało mi się, że ciężko odpaść z rekrutacji po rozmowie telefonicznej a jednak się da jak widać. Albo zaważył angielski na tym albo nie spodobało się coś innego co dokładnie trudno mi powiedzieć. Czas trwania rozmowy to było około pół godziny nie raz takie rozmowy w formie spotkań trwają krócej. Pamiętam tą rozmowę dość dobrze mimo, że pytania nie wyglądały na skomplikowane. Co robiłem do tej pory jakie miałem obowiązki i jakie problemy najczęściej zgłaszali użytkownicy? Jak uważam, że sobie radzę z różnymi technicznymi rzeczami (nie będę wymieniał mniej więcej pokrywało się to z informacjami z ogłoszenia o pracę)? Czy mogę wyjechać na pierwsze tygodnie szkolenia do Niemiec? Jakie mam oczekiwania finansowe i dyspozycyjność? Nic teoretycznie trudnego skoro nawet bardzo specjalistyczna wiedza nie wchodziła w grę a jednak nie wyszło.