Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Opis relacji z rekrutacji
Pierwsza część to rozmowa przez telefon, w trakcie której weryfikują znajomość języków. Najpierw miałam opowiedzieć o swoim doświadczeniu po angielsku, później o swoich zainteresowaniach po hiszpańsku. W trakcie pytali mnie też o chęć do pracy zmianowej i dyspozycyjność. Kilka dni później, pewnie jak już obdzwonili wszystkich kandydatów, zadzwonili drugi raz i zaprosili mnie na rozmowę w Elavonie. Na miejscu czekały dwie osoby przedstawicielka HR i mój potencjalny przełożony. Duża część rozmowy odbywała się po angielsku, ale znowu padły też pytania po hiszpańsku. Zacytuję to, co pamiętam. 1. Jak się pani czuje w rozmowach telefonicznych, w tym z klientami biznesowymi? 2. Proszę opowiedzieć o swoim doświadczeniu. 3. Jakie są pani oczekiwania finansowe? 4. Jaka jest pani największa wada, która może przeszkadzać w pracy? 5. Gdzie się pani widzi za pięć lat? 6. Dlaczego pani wybrała Elavon i co pani wie o naszej firmie? 7. Jak wyobraża sobie pani pracę na tym stanowisku?