Logo Foundever

Foundever

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

<p>Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.</p>

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw Foundever

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4.5

Ogólna ocena

2

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowygrudzień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Pierwsze skojarzenie z kwalifikacją do Sitela - rozbudowana. Sprawdzają wszystko, co się da. Najpierw podczas spotkania dostaje się test z języka niemieckiego (ja starałam się o stanowisko właśnie z niemieckim, pewnie to bywa różnie) taki na średnim poziomie, później dostaje się test z szybkości pisania na klawiaturze. Dopiero po tej serii testów jest czas na rozmowę. Bardzo dużo mówią o tym, jak jest super, różowo i kolorowo. Przedstawiają bardzo dobre warunki pracy itp. W sumie nie wiem, co o tym myśleć, bo ostatecznie dostałam lepszą propozycję i zrezygnowałam ze współpracy z nimi. Ogólnie spodziewajcie się pytań o doświadczenie, jeśli je macie, o obsługę kompa, jakieś programy i prośbę o pogadanie chwilę po niemiecku (chyba ogólnie w jakimś języku obcym, którego wymagają). Nie ma stresu, ale sporo czasu trzeba u nich spędzić.


Ilość etapów rekrutacji4

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano7.02.2016

Customer Service Professional

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowykwiecień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Moim zdaniem to była dosyć łatwa rekrutacja. Składała się z testu technicznego w którym było full pytań i to jeszcze wielokrotnego wyboru… Do tego test z języka (angielski) i coś co mnie zdziwiło czyli test z szybkiego pisania na klawiaturze. Testy sprawdzają od razu i jest rozmowa, na której głównie oni gadają, mówiąc, co firma może zaoferować i na czym by miała polegać praca. Tam był chyba Menager i ktoś jeszcze. Ogólnie to pytania dosyć łatwe, wszystko szło sprawnie, doświadczenie, umiejętności, język itp. Nie wiem, czemu nie przeszedłem dalej.


Ilość etapów rekrutacji2

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie

Dodano27.05.2015
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo Foundever
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji