Specjalista ds. obsługi klienta
Opis relacji z rekrutacji
Pierwsze skojarzenie z kwalifikacją do Sitela - rozbudowana. Sprawdzają wszystko, co się da. Najpierw podczas spotkania dostaje się test z języka niemieckiego (ja starałam się o stanowisko właśnie z niemieckim, pewnie to bywa różnie) taki na średnim poziomie, później dostaje się test z szybkości pisania na klawiaturze. Dopiero po tej serii testów jest czas na rozmowę. Bardzo dużo mówią o tym, jak jest super, różowo i kolorowo. Przedstawiają bardzo dobre warunki pracy itp. W sumie nie wiem, co o tym myśleć, bo ostatecznie dostałam lepszą propozycję i zrezygnowałam ze współpracy z nimi. Ogólnie spodziewajcie się pytań o doświadczenie, jeśli je macie, o obsługę kompa, jakieś programy i prośbę o pogadanie chwilę po niemiecku (chyba ogólnie w jakimś języku obcym, którego wymagają). Nie ma stresu, ale sporo czasu trzeba u nich spędzić.