IT Administrator
Opis relacji z rekrutacji
Pierwsza rozmowa odbywała się przez telefon - pani, która się ze mną kontaktowała, chciała uzyskać takie standardowe informacje. Przebrnęliśmy przez kilka pytań dotyczących CV, głównie doświadczenia i tego, co miałem wpisane w zakładce "umiejętności". W zasadzie było to dopytywanie szczegółowe, żeby uzupełnić informacje. Na tym etapie miałem też powiedzieć o oczekiwaniach finansowych, dyspozycyjności oraz motywacji do pracy u nich. Plus odpowiedzieć po angielsku na pytanie o najlepsze rzeczy, które przydarzyły mi się na poprzednim stanowisku. Druga rozmowa odbywała się na żywo w siedzibie firmy. Sporo rzeczy powtórzyło się z tej pierwszej, tylko tutaj był większy nacisk na wiedzę specjalistyczną. Np. miałem powiedzieć jak bym rozwiązał konkretne problemy związane ze sprzętem. Raczej większość powinna sobie z takim poziomem poradzić.