Praca w Kancelarii Premiera
Opis relacji z rekrutacji
Bardzo zadowolony z szybkości decyzji – otrzymałem informację zwrotną w krótkim czasie.
Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days
Wróć do nas później!
Nasza specjalizacja
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów jest instytucją, która zapewnia obsługę premiera i Rady Ministrów. Dbamy o współpracę rządu m.in. z prezydentem i parlamentem. To u nas podejmowany jest szereg kluczowych decyzji, które dotyczą naszego państwa i obywateli. Nasi pracownicy to wysokiej klasy eksperci, którzy specjalizują się w różnych dziedzinach. Wielu z nich bierze udział w działaniach na forum międzynarodowym, uczestniczy w tworzeniu prawa, kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego.
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Bardzo zadowolony z szybkości decyzji – otrzymałem informację zwrotną w krótkim czasie.
Proces rekrutacji na stanowiska w takiej instytucji jest skomplikowany. Przede wszystkim już na początku trzeba dostarczyć bardzo dużo dokumentów - życiorys, list motywacyjny, zaświadczenia i oświadczenia, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz potwierdzenie posiadania polskiego obywatelstwa. Później jeśli się odpowiada ich oczekiwaniom, proponują rozmowę. Bardzo formalną i o tym trzeba pamiętać, garnitur albo garsonka są obowiązkowe. Rozmowa dotyczy wykształcenia, doświadczenia i dokładnych obowiązków na poprzednich stanowiskach, wiedzy na temat księgowości, obsługi komputera, w tym programów biurowych. Pytają także o umiejętność tworzenia pism urzędowych, bo jest to jeden z elementów pracy. Po zakończeniu rekrutacji wystawiają oficjalne pismo, kto się dostał na to stanowisko.
Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.
Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.