Sales Manager/Sprzedaż Usług Call Center
Opis relacji z rekrutacji
Rekrutacja to 3 etapy - rozmowa przez telefon, 2 spotkania w firmie. Ogólnie wydaje mi się, że całkiem dużo jak na pracę w call center. Mają duże wymagania, ale podobno też dużo dają od siebie. W trakcie rozmowy telefonicznej weryfikują znajomość języka, więc nie ma co pisać nic na wyrost w CV, bo i tak trzeba będzie się wykazać tą rzeczywistą wiedzą. A tak poza tym zapytali mnie czemu do nich, jakie mam doświadczenie i kiedy teoretycznie mógłbym zacząć z nimi współpracę. 1 spotkanie w firmie to znowu krótka rozmowa głównie o oczekiwaniach wobec firmy, finansowych, co do rodzaju umowy. Plus scenka sprzedażowa "przekonaj mnie żebym kupił ten długopis argumentując, do czego mogę go wykorzystać" 2 spotkanie w firmie to dopytanie o wszystko, o co nie zapytali wcześniej. Plus scenka sprzedażowa, ale teraz już konkretnie produktu związanego z finansami