programmatic specialist
Opis relacji z rekrutacji
1.Krótka rozmowa przez telefon. 2. Ustalenie spotkania online przez MS Teams. 3. Nie pojawienie się nikogo z firmy na spotkaniu. 4. Brak jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi na maila.
Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days
Wróć do nas później!
Nasza specjalizacja
<p>Skuteczność Performance Media jest najczęściej nagradzaną agencją SEM. Dotychczas już 9 kampanii Performance Media zostało wyróżnionych prestiżowymi branżowymi nagrodami. Między innymi Performance Media zdobyła nagrodę Mixx Awards za kompleksowy projekt SEO dla serwisów grupy Murator oraz nagrodę Golden Arrow dla serwisu wiadomomosci.gazeta.pl za przeprowadzenie zaawansowanej technologicznie kampanii wizerunkowej w wyszukiwarce Google.</p>
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
1.Krótka rozmowa przez telefon. 2. Ustalenie spotkania online przez MS Teams. 3. Nie pojawienie się nikogo z firmy na spotkaniu. 4. Brak jakiegokolwiek kontaktu i odpowiedzi na maila.
Rekrutacja do Performance Media to wiadomo, najpierw wysłanie CV. Następnie spotkanie u nich w firmie (swoją drogą uwaga, można tam łatwo pobłądzić). Spotkanie prowadziła dziewczyna z HR całkiem sympatyczna zresztą. Pytała mnie o moje doświadczenie, jak sobie wyobrażam pracę na tym stanowisku, ile chciałabym zarobić, jaki mam okres wypowiedzenia, co wiem o ich firmie, dlaczego się zdecydowałam do nich aplikować itp. Sama sporo opowiadała i o wszystkich działach w firmie, i o potencjalnych zadaniach dla mnie, o swoich klientach itp. Pod koniec rozmowy dowiedziałam się, że dostanę zadanie do zrobienia w domu, które będzie przypominało to, co miałabym robić w firmie na co dzień. A później miało być jeszcze jedno spotkanie z szefem działu i znowu z kimś z HR. Niestety do tego już nie doszło.
Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.
Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.