baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Logo PMI Service Center Europe

PMI Service Center Europe

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

Philip Morris International to największa międzynarodowa firma tytoniowa. Naszym celem jest tworzenie przyszłości bez dymu tytoniowego. Dlatego, jako pierwsi, wprowadziliśmy na polski rynek rewolucyjny produkt IQOS. Należy do nas sześć z piętnastu najpopularniejszych marek – są wśród nich Marlboro i L&M. Posiadamy 48 centrów produkcyjnych w 32 krajach. Zatrudniamy ponad 80 000 pracowników na całym świecie, w tym około 3500 w Polsce. Posiadamy certyfikat Top Employer od 2014 roku.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw PMI Service Center Europe

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4

Ogólna ocena

1

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

przedstawiciel ds. sprzedaży

Recruitment report job category Sprzedaż iconSprzedażPraca
4
Data i miejsce rozmowymarzec 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiPoznań


Opis relacji z rekrutacji

Rekrutacja dosyć trudna, jak na stanowisko przedstawiciela handlowego. Na początku jest rozmowa telefoniczna. Pani wypytuje o doświadczenie i kwalifikacje, o to, dlaczego akurat ich firmę wybrałem. Pytała, czy miałem coś wspólnego ze sprzedażą i czy znam angielski (w CV napisałem, że znam, więc dziwne pytanie). Kolejny etap to rozmowa w firmie. Dosyć długa, bo trwała prawie godzinę. Tam był do zrobienia krótki test, do tego analiza CV i rozmowa o tym, dlaczego chcę pracować. Tym razem już rozmowę prowadził jakiś mężczyzna. Dosyć szczegółowo opowiedział, na czym będzie polegała praca przedstawiciela, odpowiedział na wszystkie moje pytania. Z kolei on pytał o moje osiągnięcia i to, jak sobie wyobrażam pracę u nich. Całość była profesjonalna, choć przerażały mnie te wszystkie etapy i ciągłe maglowanie. Na rozmowie chyba wypadłem nieźle, bo dostałem też zaproszenie na kolejny etap. Właściwie był on podobny do poprzedniego, tyle że rozmowę prowadziła jeszcze inna osoba. Chyba tym razem to już był po prostu szef, a wcześniejsze etapy obsługiwała jakaś zewnętrzna firma rekrutacyjna. W każdym razie do tej pory nie brałem jeszcze udziału w tak profesjonalnym i złożonym procesie rekrutacji.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano1.05.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo PMI Service Center Europe
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji