Logo ProContact

ProContact

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

ProContact należy do Grupy Ergo Hestia. To dla nich ProContact zajmuje się kompleksową obsługą klientów. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku, a obecnie zatrudniając 550 pracowników wykonuje około 14,5 tysiąca zadań dziennie.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw ProContact

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4.5

Ogólna ocena

2

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowykwiecień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiGdańsk


Opis relacji z rekrutacji

Na początek rozmawiałam z nimi przez telefon. Pytali mnie o doświadczenie w sprzedaży, w pracy na słuchawce itp., o motywację do takiej pracy, o moje oczekiwania, ile chce zarobić, czy mogę pracować w systemie zmianowym, czy nie mam problemów z rozmawianiem przez telefon - ogólnie ta rozmowa była mocno rozbudowana jak na rozmowę przez telefon. Potem zaprosili mnie i parę innych osób na tak zwane assessment center. Najpierw poczytałam trochę w necie jak to wygląda, że przeważnie robi się jakieś i pojedynczo i grupowo zadania. Faktycznie tak było. W sumie nic strasznego, momentami nawet była luźniejsza atmosfera. Ciekawe doświadczenie tak swoją drogą. Na tym się skończyła rekrutacja


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Assessment Centre

Dodano22.05.2016

Konsultant

Recruitment report job category Consulting iconConsultingPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiGdańsk


Opis relacji z rekrutacji

Pierwszym elementem było wysłanie dokumentów. Drugim rozmowa telefoniczna. W trakcie padły takie pytania: czy mógłbym pracować w systemie zmianowym do 20? jakie są moje oczekiwania finansowe? opowiedz o swoim doświadczeniu w pracy konsultanta? kiedy mogę ewentualnie zacząć? Rozmowa jak widać krótka, zwięzła i na temat. Drugim elementem było spotkanie w firmie. W trakcie zapytali: jak radzę sobie z obsługą komputera? co studiuję i czemu wybrałem te studia? gdzie wcześniej pracowałem? czy lubiłem pracę na call center? (wcześniej pracowałem na dwóch różnych) czy lubię kontakt z klientem? czy szybko się uczę? Nie odpowiadają chyba każdemu, przynajmniej tak czytałem. Mi nie odpowiedzieli, więc ewidentnie się sprawdziło


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano26.04.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo ProContact
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji