Logo Serco European Services

Serco European Services

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

Serco działa na rynku międzynarodowym od 1929 roku. W Polsce swoje biuro otworzyli w roku 2009 w Krakowie. Z krakowskiego centrum świadczą usługi dla różnych klientów korzystających z branży turystycznej, zajmują się między innymi planowaniem podróży, w tym zarządzaniem rezerwacjami. Obecnie Serco Kraków zatrudnia prawie 600 osób posługujących się różnymi językami obcymi.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw Serco European Services

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4

Ogólna ocena

2

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Zanim zaproponowali mi zatrudnienie nawet nie byłam u nich w firmie, wszystko odbywało się online. Pierwszy raz kontaktowali się ze mną telefonicznie i wtedy przeprowadzili rozmowę rekrutacyjną. Pytali tak jak wszędzie, o doświadczenie w CC, które miałam spore, jak bym sobie poradziła z "trudnym" klientem - trzeba było odegrać scenkę rozmowy z takim problematycznym gościem. Ostatecznie pani umówiła się ze mną na drugi etap przez Skype, miało to być sprawdzenie umiejętności językowych. W trakcie tego etapu rozmawiałam z inną panią tylko po niemiecku. Dla mnie to jak rozmowa przy kawie, bo większość pytań luźnych, o zainteresowania, o chęć do pracy, o wiedzę na temat turystyki. Po jednym albo dwóch dniach od tej rozmowy zadzwonili z propozycją pracy.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Rozmowa w języku obcym

Dodano2.02.2016

Travel Agent

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowykwiecień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

1. Rozmowa przez telefon wstępna o oczekiwaniach, doświadczeniu + od razu umówienie się na drugą rozmowę po angielsku 2. Rozmowa po angielsku trochę podobna do tej pierwszej, wyglądała jak normalne spotkanie rekrutacyjne tylko w innym języku 3. Informacja od nich czy się udało czy nie Trzeba się przygotować na scenki improwizacyjne, że tak to nazwę, które mają przypominać rozmowę z klientem Trzeba pokazać, że się jest cierpliwym i że potrafi się rozmawiać z ludźmi. Oprócz tego pytania jak wszędzie


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano2.05.2015
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo Serco European Services
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji