Doradca Klienta
Opis relacji z rekrutacji
Po wysłaniu dokumentów - samego CV - szybko do mnie zadzwonili, że chcą się ze mną zobaczyć oko w oko. Rozmowa była bardzo sympatyczna chociaż prawie się spóźniłam i przyszłam zdyszana i zdenerwowana na początek. Po chwili już było ok i ostatecznie dobrze to wspominam. Zresztą to moja wina, że wyszłam za późno, bo ludzie z firmy już na mnie czekali. Wracając do rozmowy - zapytali mnie jakie mam doświadczenie w sprzedaży usług, jakie studia skończyłam, czy potrafię obsługiwać programy typu Word i Excel, czego oczekuję od tej pracy i jak ją sobie wyobrażam, jakie są moje oczekiwania finansowe, czym się interesuje i jak spędzam wolny czas, czy znam produkty bankowe i potrafię jakieś wymienić, jaka jest moja największa zaleta oraz czy potrafię realizować plany sprzedażowe. Tyle mniej więcej pamiętam.