Specjalista ds. wsparcia sprzedaży eksportowej
Opis relacji z rekrutacji
Byłem u nich na spotkaniu i dobrze to wspominam - pewnie dlatego, że dostałem pracę. Pytali mnie o to, o co zawsze pytają na rozmowach kwalifikacyjnych. Tutaj spora część spotkania odbywała się po angielsku i w zasadzie tylko taką różnicę zauważyłem. No więc wracając do pytań - o doświadczenie w sprzedaży, o motywację do pracy u nich i rezygnacji z ówczesnego stanowiska, o poziom znajomości Excela, o obsługę komputera tak w ogóle, o znajomość technik sprzedażowych i wiedzę o budowaniu relacji z klientem, o zainteresowania poza pracą, o oczekiwania finansowe oraz oczekiwania wobec stanowiska. Kandydaci, którzy przeszli przez rozmowy, dostawali jeszcze testy analityczne - ja też. Zresztą zastrzegali przy zapraszaniu na spotkanie, że taki test mogą zorganizować. Na tym kończyła się rekrutacja.