Staż w dziale sprzedaży
Opis relacji z rekrutacji
Podczas rozmowy analizowaliśmy moje dotychczasowe osiągnięcia i doświadczenie, aby lepiej dopasować praktyki do moich potrzeb rozwojowych.
Spotkajmy się w:
Nasza specjalizacja
Obsługa Klienta, Internet / IT / Nowe Technologie
Our business is about making customers happy. That’s all we do. Since 1982, we’ve helped companies build engaged, pleased, profitable customer experiences powered by our combination of humanity and technology. On behalf of many of the world’s leading iconic and disruptive brands, we talk, message, text, and video chat with millions of customers every day. These exceptional customer experiences start with you.
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Podczas rozmowy analizowaliśmy moje dotychczasowe osiągnięcia i doświadczenie, aby lepiej dopasować praktyki do moich potrzeb rozwojowych.
Proces w moim przypadku składał się z trzech etapów - złożenie dokumentów, rozmowa telefoniczna, spotkanie rekrutacyjne. Rozmowa telefoniczna tylko zaczęła się po polsku, później od razu przeszłyśmy z panią na angielski. Najwięcej mówiłam o swoim doświadczeniu w pracy rekrutera, o najciekawszych i najtrudniejszych rekrutacjach. W zasadzie poza tym zapytała tylko o dyspozycyjność. Spotkanie w firmie zaproponowali mi kilka dni później, uprzedzając, że też będzie po angielsku. Nie przeszkadzało mi to jakoś szczególnie. W trakcie tego etapu najpierw rozmawialiśmy na temat znowu doświadczenia, ale np. musiałam opowiadać o swoich wadach, zaletach, oczekiwaniach. Pytania nie były zaskakujące, jednak trzeba się przygotować na dłuższe posiedzenie. Na koniec dostałam jeszcze test pisemny z angielskiego, na moje oko poziom C1.
Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.
Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.