Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Opis relacji z rekrutacji
Pracowałam wcześniej jako specjalista do wsparcia sprzedaży, później trochę zmieniłam branżę i chciałam z powrotem wrócić do tego zawodu. Dlatego wysłałam CV do Virgin Mobile. Przypuszczałam, że jak zawsze będą chcieli ze dwie rozmowy przeprowadzić i rzeczywiście. Pierwsza rozmowa przez telefon trwała jakieś 20 minut. Miałam tylko opowiedzieć gdzie wcześniej pracowałam i dlaczego zrezygnowałam z nich albo oni zrezygnowali ze mnie. I dodać ile chcę zarobić i od kiedy mogę zacząć pracę jeśli się dostanę. Druga rozmowa trwała koło 40 minut i już spotkaliśmy się normalnie w siedzibie Virgin Mobile. Po tym pierwszym etapie spodziewałam się, że znowu będę musiała przedstawić swoje CV, ale tym razem było tego mniej. Tylko tak ogólnie o doświadczeniu opowiedziałam i zaczęli mnie pytać np czy obsługuję Excela, robię prezentacje w Power Poincie i jestem odporna na stres. Luźne to było i bez stresu