pracownik biurowy
Opis relacji z rekrutacji
Na początku rozmowy musiałem pokazać, że potrafię obsługiwać kopiarkę. Więc wziąłem jakiś papier i skserowałem. Wielki problem to nie był. Później już sobie normalnie rozmawialiśmy. Doświadczenie mam, więc poopowiadałem o poprzednich pracodawcach, co robiłem i na jakich stanowiskach. To wszystko w sumie było w CV, ale opisałem to jakoś tak dokładniej, powiedziałem, czego się dzięki temu nauczyłem. Były pytania o studia, ale to akurat norma. Do tego - kilka pytań o urządzenia biurowe, czy potrafię używać. Kopiarkę pokazałem wcześniej, o innych tylko opowiedziałem. Kobieta jeszcze zapytała, czy umiem office'a obsługiwać i jakie wynagrodzenie by mi odpowiadało. I tu był zgrzyt, bo okazało się, że mogą mi zaoferować połowę tej kwoty, więc musiałem odmówić.