baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Samsung R&D Institute Poland logo

Samsung R&D Institute Poland

Internship – Customer Support Intern

Warszawa
IT
Praktyka / Staż
Warszawa
IT
Praktyka / Staż
Hybrydowo
Umowa zlecenie

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

🤓 TL;DR

Płatny staż Customer Support Intern w Samsung SmartTV w Warszawie dla studentów kierunków technicznych.


Praca przy wspieraniu deweloperów aplikacji na platformę Tizen i zarządzaniu procesem certyfikacji. Wymagana podstawowa znajomość web developmentu (JavaScript, HTML, CSS) i bardzo dobry angielski. Oferują elastyczne godziny pracy (start 7-10) i model hybrydowy (3 dni w biurze).


Najciekawsze: bezpośredni kontakt z partnerami biznesowymi Samsung z całej Europy, praktyczna nauka cyklu życia aplikacji i możliwość długotrwałej współpracy.


Idealna propozycja dla studentów: informatyki, elektroniki lub kierunków pokrewnych, zainteresowanych wsparciem technicznym i testowaniem oprogramowania.


__________


About our Team

The team is dealing with the applications’ lifecycle process on the Samsung SmartTV platform. We support the developers creating web applications on Tizen platform, integration of services available on Samsung SmartTV and help solving issues and errors from app certification. We manage also the app certification process for European and CIS regions. In our daily work, we collaborate actively with local business departments and partners delivering its content to SmartTV platform.


Role and Responsibilities

  • Samsung Smart TV applications’ lifecycle management
  • Providing support for problems related to application certification for content providers
  • Direct contact with business partners
  • Collaboration with development teams
  • Ensuring good quality of services on Samsung SmartTV platform
  • Test cases recording

Skills and Qualifications

  • University degree, preferred technical course of study
  • Very good knowledge of English (both verbal and written)
  • Very good communication skills
  • Self-motivation and time management skills
  • Basic knowledge of JavaScript, HTML5, CSS3
  • Teamwork

Nice to have

  • Experience in software testing
  • Preferred technical course of study
  • Customer support experience
  • Troubleshooting and problem solving skills

We offer

Internship conditions:

  • Cooperation based on a civil law contract
  • Flexible working hours
  • Possibility of long lasting cooperation

Team:

  • Friendly working atmosphere
  • Wide range of trainings and a huge support in test automation and testing skills
  • Working with the latest technologies on the market
  • Monthly celebration budget
  • Start of work between 7 a.m. and 10 a.m.

Equipment:

  • PC workstation/Laptop + 2 external monitors
  • OS: Windows

Benefits:

  • Variety of discounts (Samsung products, theaters, restaurants)
  • Free access to Copernicus Science Center for you and your friends
  • Chillout rooms
  • Variety of tea, coffee and fresh fruits/vegetables

Location:

  • Office in Warsaw Spire
  • Hybrid model of work – 3 days from the office per week

Samsung R&D Institute Poland

Relacje z rekrutacji
Badania i Rozwój, Internet / IT / Nowe Technologie, Telekomunikacja
Hybrydowo
Umowa zlecenie

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Internship – Customer Support Intern