To masz na bank:
umowa o pracę (pierwsza na 12 miesięcy),
praca hybrydowa (częściowo w biurze w Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross)
zespół/lider: Zespół Kontroli Rozliczeń Transakcyjnych (Justyna Stemporowska)
cel: monitorowanie, raportowanie i eskalacja wyników kontroli.
Jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. W naszej centrali łączymy kilkanaście jednostek biznesowych. Choć jesteśmy zupełnie różni to mamy jeden cel - wszystko robimy na bank. Na co dzień tworzymy wspólnie zespół 7 osób. Mamy też możliwość integracji z innymi pracownikami np. dzięki ponad 20 Klubom Zainteresowań.
Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.
Aplikuj, jeśli:
Posiadasz:
doświadczenie zawodowe w obszarze płatności lub kontroli
biegłą znajomość MS Office (m.in. Excel)
dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
znajomość podstaw rachunkowości,
umiejętność sporządzania raportów analitycznych i prezentacji wyników,
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse lub pokrewne),
doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole,
samodzielność, własną inicjatywę oraz bardzo dobrą organizacje czasu pracy
Mile widziane, jeśli będziesz mieć:
znajomość SQL
Twoje zadania w tej roli:
wykonywanie kontroli księgowych i transakcyjnych,
przesyłanie pozycji nierozliczonych do wyjaśnienia do jednostek odpowiedzialnych,
monitorowanie, raportowanie i eskalacja wyników kontroli,
potwierdzanie sald uzgadnianych rachunków,
współpraca z innymi jednostkami Banku.
Na bank zadbamy dla Ciebie o:
umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
kartę Multisport,
ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
wyprawkę dla dzieci,
benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
Przez początkowy okres pracy będzie towarzyszył Ci Buddy, który pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
Dołącz do nas w kilku krokach.
Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
Spotkaj się (online) z rekruterem(-ką) i managerem(-ką).
Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
Pracuj z nami w naszym zespole!
