Internship in Finance & Banking
Opis relacji z rekrutacji
Pozytywne doświadczenie związane z rozmową i całym procesem rekrutacji.
Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days
Wróć do nas później!
Nasza specjalizacja
Finanse / Bankowość, Internet / IT / Nowe Technologie
Euroclear is people-oriented organisation with a renowned reputation in the global markets. As the trusted provider of post-trade services, Euroclear connects participants from across the globe and ensures the transfer of money and securities. You will become a part of an inspiring multicultural company that plays a key role in ensuring the stability and efficiency of financial markets globally. A place to be yourself, grow and thrive!
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Pozytywne doświadczenie związane z rozmową i całym procesem rekrutacji.
Ta rekrutacja miała kilka etapów, dlatego trwało to trochę czasu. Na początku rozmowa przez telefon i od razu po angielsku. W Euroclear zależy im na znajomości języków, także bez tego nie ma co nawet próbować. Ja na szczęście dobrze znam angielski, więc sobie poradziłem. Pytania były w sumie oczywiste, czyli dlaczego chcę dla nich pracować, jakie mam doświadczenie itp. Potem zaprosili mnie na wypełnienie testu, który miał na celu sprawdzić moje kompetencje. Nie był taki trudny, więc dałem radę. I dopiero później jest zwyczajna rozmowa, ale też w dużej mierze po angielsku. Ale pytania znowu dosyć banalne, dotyczące tego jak wyobrażam sobie swoją zawodową przyszłość, jakie mam wobec nich oczekiwania i takie w tym stylu. Na koniec jeszcze usłyszałem co oni mogą mi zaoferować i jak właściwie miałaby wyglądać moja praca.
Tutaj ludzie wypisują tyle etapów rekrutacji a ja tam byłam zwyczajnie na rozmowie. Nic żadnych testów nie miałam nawet rozmowa telefoniczna to było zwykłe "hej czy jesteś nadal zainteresowana, może byś przyszła na rozmowę?". W trakcie rozmowy pytali o wiele różnych rzeczy zaczynając od elastycznych godzin pracy czy mi będą pasowały, motywacji, chęci do pracy z klientem aż po zdolności komunikacyjne i chęć do rozmawiania przez telefon. Prawie wszystko po angielsku zgodnie z tym, że wymagali chociaż C1.
Odkryj wszystkie oferty pracy dostępne na naszym portalu
Zobacz wszystkie