Logo home.pl

home.pl

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

<p>home.pl to firma zajmująca się dostarczaniem usług internetowych m.in. rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów WWW oraz utrzymaniem kont poczty elektronicznej. Przedsiębiorstwo istnieje od 1997 roku, a obecnie z jego usług korzysta ponad 1,5 miliona użytkowników na 1,2 miliona zarejestrowanych domen.</p>

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw home.pl

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4.3

Ogólna ocena

4

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Konsultant Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiSzczecin


Opis relacji z rekrutacji

Chyba ze względu na charakter tej pracy, czyli obsługę klienta nie wprowadzali nic poza rozmową. Na rozmowie byli skoncentrowali też na tym jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta, czy mam cierpliwość, potrafię tłumaczyć, czy umiem pracować pod presją czasu, jakie mam oczekiwania, czy chce się uczyć, co wiem o firmie i czym się interesuje tak prywatnie. O sposobie rekrutacji można poczytać w internecie, ja zawsze wcześniej czytam. Się sprawdziło, że tylko rozmowa i nic więcej


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano1.11.2016

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowysierpień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiSzczecin


Opis relacji z rekrutacji

Na spotkaniu okazało się, że rozmowa kwalifikacyjna może być prowadzona sympatycznie. Skoro się wymaga sympatycznego podejścia do klienta to nawet lepiej, że do kandydata też takie mają. Mało jest takich bardzo konkretnych pytań więcej ogólnych albo na myślenie. Przy doświadczeniu chcą wiedzieć czym się zajmowałeś czy ci to odpowiadało i czy chcesz robić podobne rzeczy nadal. Tak samo jak kiedy może się zaczynać pracę czy wcześniej osiągało się sukcesy sprzedażowe i czy potrafi się rozmawiać z klientami. Mają na tyle fajne podejście, że chce się rozmawiać i brać udział w tej rekrutacji. Coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz :)


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano22.10.2016

Młodszy Konsultant Wsparcia Technicznego

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowymarzec 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiSzczecin


Opis relacji z rekrutacji

Byłam w sumie na jednej rozmowie kwalifikacyjnej na konsultanta w home.pl. Mieli małe wymagania dla takiej osoby więc stwierdziłam, że nic mi nie szkodzi spróbować. No i tak naprawdę dobrze zrobiłam bo chociaż się dowiedziałam jak ta praca miałaby wyglądać itp. Właśnie fajnie, że wyjaśniają na czym polega praca, w jakim systemie się pracuje i czy się chce na pełny etat czy na 3/4. Zwłaszcza, że tam obsługa jest 24/7 więc ma się dyżury nocne. Z pytań to niewiele pamiętam tak szerze chociaż niby nie byłam zestresowana. Na pewno pytali się o moje wykształcenie czy się interesuje kwestiami związanymi z internetem, czy wiem jak się pracuje w call center, czy lubię rozmawiać z ludźmi i mam dużą cierpliwość i czy potrafię ludziom tłumaczyć do skutku a i co wiem o home.pl


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano26.04.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo home.pl
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji