Logo MultiMedia Polska

MultiMedia Polska

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

<p>Multimedia Polska to znany dostawca usług telekomunikacyjnych. Firma oferuje między innymi telewizję cyfrową na żądanie (VoD), telefonię stacjonarną i mobilną, a także dostęp do internetu. Dodatkowo od niedawna Multimedia Polska daje swoim klientom możliwość kupna energii elektrycznej, ubezpieczeń oraz aplikacji do monitoringu mieszkania. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat.</p>

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw MultiMedia Polska

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

3.7

Ogólna ocena

3

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Recruitment report job category Support iconSupportPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - na takie stanowisko chciałam się dostać do Multimedia. Pierwsza rzecz przez którą musiałam przejść już po aplikowaniu i selekcji CV to była rozmowa telefoniczna. Krótka nawet bardzo, bardziej formalność niż rzeczywista rekrutacja. Druga rzecz po rozmowie telefonicznej to rozmowa w biurze. Przedstawili warunki zatrudnienia i można było porozmawiać - mogli zapytać o doświadczenie, obsługę komputera, dyspozycyjność i tego typu sprawy. Odpowiedzi udzielili zgodnie z tym jak obiecali


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano10.10.2016

Telemarketer

Recruitment report job category Support iconSupportPraca
3
Data i miejsce rozmowygrudzień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiMielec


Opis relacji z rekrutacji

Na rozmowę kwalifikacyjną zapraszają kilkanaście osób. Najpierw wszystkim przedstawili warunki, jakie mogą zaproponować - ile podstawy dają na rękę, jakie są u nich godziny pracy, jakie umowy dają. Po tym jeśli komuś to nie odpowiadało, mógł zrezygnować i nie tracić dalej czasu. Jak ktoś chciał mimo wszystko u nich pracować, szedł na indywidualną rozmowę. Rozmowa krótka, z podstawowymi pytaniami. Dlaczego akurat takiej pracy szukam, jak mi się pracowało we wcześniejszych miejscach, czemu chcę zmienić pracę, jak spędzam wolny czas, czym się interesuję, czy lubię pracę z ludźmi itp. itd. Na początek ma się dwa tygodnie szkoleń, później pracuje się już samodzielnie. Wszystko od razu wyjaśniają i za to dla nich duży plus.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano16.03.2016

Pracownik Działu Call Center

Recruitment report job category Support iconSupportPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiGdynia


Opis relacji z rekrutacji

Po wysłaniu CV zaprosili mnie przez telefon na spotkanie. Nie mówili jak to będzie wyglądało więc trochę się zdziwiłam jak zobaczyłam sporą grupę osób, które też czekały. Fajnie, że od razu powiedzieli na jakich zasadach zatrudniają. Tak jak ktoś tu pisał mówią o umowach, finansach, godzinach itp. itd. Potem ja się zdecydowałam zostać na rozmowie w pojedynkę. Tam mnie zapytali czemu chcę u nich pracować? czy pracowałam wcześniej na call center? czym się interesuje? czy nie mam problemów z rozmawianiem z ludźmi przez telefon? czy umiem obsługiwać programy z pakietu Office? I inne takie pytania dostałam.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano1.05.2015
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo MultiMedia Polska
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji